The Development of Self-Regulation in Latinx Preschool Children : Theory, Research, and Applications (Critical Studies of Latinxs in the Americas 30) (2023. XX, 94 S. 7 Abb. 225 mm)

個数:

The Development of Self-Regulation in Latinx Preschool Children : Theory, Research, and Applications (Critical Studies of Latinxs in the Americas 30) (2023. XX, 94 S. 7 Abb. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9781636673387

Full Description

While there is research on self-regulation in early childhood and its relation to language development, there is a paucity of research that exists centering on selfregulatory skills and young Latinx learners. This book's originality and contribution to the field are based on the unique focus on developing executive functioning skills related to Latinxs. There are no books in the field that have solely discussed both cognitive and impulse control in Dual Language Learner Latinx preschool students. This book can be used in early childhood courses, bilingual educational courses, child development courses, and psychology courses.

Contents

ACKNOWLEDGMENTS - INTRODUCTION - EARLY CHILDHOOD PROGRAMS AND LATINX CHILDREN - THEORETICAL BACKGROUND: FOUCAULT AND VYGOTSKY - SELF-REGULATION AND CRITICAL ASSOCIATIONS - CURRENT DATA ON SELF-REGULATION IN LATINX PRESCHOOLERS - IMPLEMENTING SELF-REGULATION PRACTICES FOR LATINX PRESCHOOLERS - LESSONS LEARNED -AFTERWORD - APPENDIX A - APPENDIX B - REFERENCES.

最近チェックした商品