High-Impact Practices in Online Education : Research and Best Practices

個数:
電子版価格
¥7,574
  • 電子版あり

High-Impact Practices in Online Education : Research and Best Practices

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781620368473
  • DDC分類 378.17344678

Full Description

This volume offers the first comprehensive guide to how high-impact practices (HIPs) are being implemented in online environments and how they can be adjusted to meet the needs of online learners. This multi-disciplinary approach will assist faculty and administrators to effectively implement HIPs in distance education courses and online programs.With a chapter devoted to each of the eleven HIPs, this collection offers guidance that takes into account the differences between e-learners and traditional on-campus students.A primary goal of High-Impact Practices Online is to share the ways in which HIPs may need to be amended to meet the needs of online learners. Through specific examples and practical suggestions in each chapter, readers are introduced to concrete strategies for transitioning HIPs to the online environment that can be utilized across a range of disciplines and institution types. Each chapter of High-Impact Practices Online also references the most recent and relevant literature on each HIP so that readers are brought up to date on what makes online HIPs successful.The book provides guidance on how best to implement HIPs to increase retention and completion for online learners.

Contents

Tables and Figures Foreword—Kelvin Thompson Acknowledgments Introduction—Kathryn E. Linder and Chrysanthemum Mattison Hayes 1. First-Year Seminars—Jennifer R. Keup 2. Common Intellectual Experience—Jason D. Baker and Michael Pregitzer 3. Learning Communities—Kathy E. Johnson, Amy A. Powell, and Sarah S. Baker 4. Writing-Intensive Classes—June Griffin 5. Collaborative Assignments and Projects—Robert John Robertson and Shannon Riggs 6. Undergraduate Research in the Humanities—Ellen Holmes Pearson and Jeffrey W. McClurken 7. Undergraduate Research in the Sciences—Kevin F. Downing and Jennifer K. Holtz 8. Diversity and Global Learning—Jesse Nelson and Nelson Soto 9. eService-Learning—Jean Strait and Katherine Nordyke 10. Internships—Pamela D. Pike 11. Capstone Courses and Projects—Zapoura Newton-Calvert and Deborah Smith Arthur 12. ePortfolios—Jennifer Sparrow and Judit Török 13. High-Impact Practices and Library and Information Resources—Stefanie Buck Conclusion. Future Directions for High-Impact Practices Online—Kathryn E. Linder and Chrysanthemum Mattison Hayes Editors and Contributors Index

最近チェックした商品