Best Practices for Online Education : A Guide for Christian Higher Education

個数:

Best Practices for Online Education : A Guide for Christian Higher Education

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781617357695
  • DDC分類 371.3340973

Full Description

The book provides best practices from online educators who are engaged in online teaching and program development in Christian higher education. It also explores the distinct aspects of teaching and developing online courses and programs from a Christian perspective and within Christian higher education institutions. As such it is can serve as a ready resource for academic administrators and professors, novices and veterans at online program development and instruction.

Contents

Foreword.

Preface.

Section I. Theoretical and Theological Foundations of Online Education.

Chapter 1. Educational Theory and Online Education; Mark H. Heinemann and James Riley Estep Jr.

Chapter 2. Adult Learning Theory and Online Learning; Steve D. Lowe.

Chapter 3. Developing Online Learning Communities; Mark A. Maddix.

Chapter 4. Social Presence in Online Learning; Stephen Kemp.

Chapter 5. Spiritual Formation as Whole-Person Development in Online Education; Mary E. Lowe.

Chapter 6. Challenges and Opportunities for Online Theological Education; James Riley Estep Jr. and Steven Yates.

Section II. Generating and Facilitating Effective Learning in Online Education.

Chapter 7. Best Practices in Online Teaching; C. Damon Osborne.

Chapter 8. Visualize More: Effective Online Teaching Methods; Jay Richard Akkerman.

Chapter 9. Characteristics of Successful Online Students; Jason D. Baker.

Chapter 10. Generating and Facilitating Effective Online Discussion; Mark A. Maddix.

Chapter 11. Online Faculty Development; Dale Hale.

Section III. Developing and Assessing Online Courses and Programs.

Chapter 12. Evaluating Course Management Systems; Eric Kellerer.

Chapter 13. Developing Effective Infrastructures for Online Programs; Gregory W. Bourgond.

Chapter 14. Developing Online Programs; David M. Phillips.

Chapter 15. Online Program and Curriculum Mapping; Christine Bauer and Mary Jones.

Chapter 16. Online Course Design Considerations; Christine Bauer and Mary Jones.

Chapter 17. Assessing Online Learning; Meri MacLeod.

最近チェックした商品