Communicating Citizenship Online (Euricom Monographs)

個数:

Communicating Citizenship Online (Euricom Monographs)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 194 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781612890999
  • DDC分類 323.6

Full Description

How do youth organisations use new media? How do they address Internet savvy youth who are also apathetic citizens? How has this evolved with new demands for interactivity in social media? These are contemporary challenges facing any organization active online.

This book aims to analyse one particular scenario of modern-day political communication: online communication directed from youth organisations to young citizens. Spanning seven years of research (2003-2010), it looks at web philosophy and methods of online communication (via websites, Facebook and Twitter), in three separate political contexts, and with a variety of analytical tools.

This book provides theoretical and practical insights into how organisations are using new media to address today's young citizen. In a broad sense, it is a study about contemporary citizenship: It examines how citizenship is changing and how this is reflected in organisational aims. It is also an inquiry into online political communication: It provides a comprehensive overview of web-based communication, starting in the heyday of official websites and moving into the realm of social media. It provides important insights into the relationship between context and content.

最近チェックした商品