Schools for Marginalized Youth : An International Perspective (Understanding Education & Policy)

個数:

Schools for Marginalized Youth : An International Perspective (Understanding Education & Policy)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 480 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781612890685
  • DDC分類 371.82694

Full Description

The good news is that information is back in vogue, especially the education of students of colour attending schools in metropolitan areas. The bad news is that there remains little consensus about how best to improve the education of these students marginalised by the current theory and practice of schooling.

It is evident that the current practice of schooling is failing to provide those traditionally marginalised with opportunities to succeed when compared with their more privileged peers. This suggests that we need to rethink out theorising about the practice of education. Unless we do this intellectual work, the very foundations of democracy will be compromised.

The importance of this book, which takes as international perspective, is that it contributes to framing this urgently needed intellectual work by interrogating a range of schooling experiences designed to assist marginalised students experience success rather than failure in school.

最近チェックした商品