Including Students in Academic Conversations : Principles and Strategies of Theme-Based Witing Courses Across the Disciplines

個数:
  • ポイントキャンペーン

Including Students in Academic Conversations : Principles and Strategies of Theme-Based Witing Courses Across the Disciplines

  • ウェブストア価格 ¥5,944(本体¥5,404)
  • Hampton Press Inc(2011/08発売)
  • 外貨定価 UK£ 20.99
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 108pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 258 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781612890159
  • DDC分類 808.042071

Full Description

This book responds to the new writing instructor's need to understand the complexity of classroom teaching before entering the classroom. Designed to complement studies in composition, this book brings the instructor-to-be into the classrooms of experienced writing instructors from the humanities, social sciences, and sciences. These experienced instructor's successes, half-successes, failures, and reflections on their classroom teaching help to make visible the process of creating and implementing classroom activities. All instructional strategies are grounded in a set of principles of academic writing that are equally accessible and credible to instructors from across the disciplines.

Chapter 1 introduces the authors' principles of academic writing; throughout the chapter, voices of writers from across the disciplines speak about the process and purpose behind their work. Chapters 2 through 4 further explain the principles, relate them to learning goals and teaching strategies, detail the relevant classroom activities through extended case studies, and discuss what the activities suggest about the teaching of writing. Throughout the book, instructors mull over successes and failures in their general reflections and cautions.

Finally, the book's conclusion specifically addresses the issue of failure as an inevitable and potentially productive part of learning to teach.

最近チェックした商品