A Research Reader in Universal Design for Learning

個数:

A Research Reader in Universal Design for Learning

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 288 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781612505015
  • DDC分類 371.9046

Full Description

This fascinating and inventive book surveys the UDL research field in comprehensive detail while pointing—in imaginative and necessary ways—to crucial research undertakings yet to come.

In recent years there has been heightened interest in Universal Design for Learning (UDL), particularly within the worlds of education policy and practice. As a framework that reduces barriers and maximises learning opportunities for all students, UDL provides a powerful and comprehensive answer to the growing call for more "personalised" curricular materials that can accommodate the full diversity of learners and teachers within the education system.

This book considers the major research areas that underlie UDL and call out for further exploration in the years ahead. Each of the book's six chapters includes a ground-breaking article that is centrally related to the larger UDL project, along with reflections on that article by contemporary researchers. As David H. Rose notes in his afterword, "the authors of this collection have set out to do more than revitalise and illuminate the foundations of UDL. They have set out also to prepare the field—to set the context—for the kind of research that needs to come now."

最近チェックした商品