Teaching and Learning : A Model for Academic and Social Cognition

個数:

Teaching and Learning : A Model for Academic and Social Cognition

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781610484268
  • DDC分類 371.207

Full Description

Learners are multi-faceted, unique people. Discovering the whole individual is incumbent upon realizing the teaching/learning environments, common social and societal realities, and belief and value systems respective of academic and socio-societal factors that establish who one is as a learner and teacher. In Learning and Teaching, the authors offer practical strategies for interactive instruction to facilitate optimum learning. This book addresses theoretical framework that includes the relationship between thoughts and feelings, the effect of past esperiences on present and future behaviors, universal connectivity, and a strong understanding of who one is as a teacher and learner.

Contents

Chapter 1 Forward Chapter 2 Acknowledgement Chapter 3 Introduction Part 4 Part One: A New Learning and Teaching Model Chapter 5 Chapter 1: Acquiring Memory, Realizing Cognition, and Comprehension Chapter 6 Chapter 2: Varied Learning and Teaching Perspectives Chapter 7 Chapter 3: An Overview: A Model for Academic and Social Cognition Chapter 8 Chapter 4: The Model's Foundation: S.O.W., R.E.A.P. and Umbrella of Reflection Chapter 9 Chapter 5: Two Interior Components of the "Model" Chapter 10 Chapter 6: The Third Interior Component of the Model: An Overview of the Cognitive Collective Chapter 11 Chapter 7: The Cognitive Collective's Reciprocal Thinking Phases Chapter 12 Chapter 8: The Cognitive Collective's Reciprocal Feelings Part 13 Part Two: Practical Applications of the Model Chapter 14 Introduction Chapter 15 Chapter 9: Practical "Model" Application: Classroom Design and Instruction Chapter 16 Chapter 10: Practical "Model" Application: Lesson Planning Chapter 17 Chapter 11: Applying the "Model" in the Classroom: Differentiated and Interactive Instruction Chapter 18 Chapter 12: Practical "Model" Application: Character Development Chapter 19 Afterward Part 20 Appendices Overview Chapter 21 Appendix A Chapter 22 Appendix B Chapter 23 Appendix C Chapter 24 Appendix D

最近チェックした商品