Minds on Music : Composition for Creative and Critical Thinking

個数:

Minds on Music : Composition for Creative and Critical Thinking

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 300 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781607091943
  • DDC分類 781.3071

Full Description

This textbook enhances preservice and practicing music educators' understanding of ways to successfully engage children in music composition. It offers both a rationale for the presence of composition in the music education program and a thorough review of what we know of children's compositional practices to date. Minds On Music offers a solid foundation for planning and implementing composition lessons with students in grades PreK-12.

Contents

Part 1 Foreword Part 2 Rationale and Research Chapter 3 Learning and Teaching Music Composition Chapter 4 On Young Composers Composing: Characteristics, Creative Capacities, and Compositions Chapter 5 Supporting Roles: Tools, Tasks, and Teachers Part 6 Conceptualizing Compositional Pedagogy Chapter 7 Preparing for Composing Chapter 8 Assessment Chapter 9 Designing and Working in a Composing Community Part 10 Teaching and Learning Composition Chapter 11 Composing in Early Childhood Chapter 12 Composing in the Upper Elementary Grades Chapter 13 The Transition to Middle School: Composing in Grades Five and Six Chapter 14 Composing in Upper Middle School Chapter 15 Composing in High School Part 16 The Future of Composition Education Chapter 17 The Composition Program

最近チェックした商品