英語学習者の教授<br>Teaching English Language Learners : Literacy Strategies and Resources for K-6 (Tools for Teaching Literacy)

個数:

英語学習者の教授
Teaching English Language Learners : Literacy Strategies and Resources for K-6 (Tools for Teaching Literacy)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 304 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781606235294
  • DDC分類 370.1175

基本説明

Helps K-6 teachers skillfully support all of their English language learners (ELLs) - from a single student to an entire classroom.

Full Description

Grounded in research and practical expertise, this volume helps K-6 teachers skillfully support all of their English language learners (ELLs)—from a single student to an entire classroom. Ideas for teaching ELLs across different grade and proficiency levels include ways to link instruction to students' lived experiences, use a variety of motivating print and electronic texts and materials, engage families, and conduct effective assessments. Chapters are packed with tools and activities for promoting ELLs' development in oral language, phonics, fluency, vocabulary, comprehension, writing, and grammar. Handy reproducibles and "Voice from the Classroom" teacher vignettes enhance the utility of the book.

Contents

1. Guiding Principles of Teaching Literacy to English Language Learners

2. Language Acquisition and Linguistic Interferences

3. Instruction for Oral Language Development

4. Instruction for Phonological and Orthographic Knowledge and Fluency Development

5. Instruction for Vocabulary Development

6. Instruction for Reading Comprehension Development

7. Instruction for Writing Development

8. Instruction for Grammar

Appendix A. Reflection on Modifications of Instructional Strategies and Materials

Appendix B. Similarities and Differences between English and L1

Appendix C. Student Errors and Possible Explanations for the Errors

Appendix D. Instructional Focus Based on Interferences

Appendix E. Oral Language Assessment Chart (Say Something and Oral Retelling)

Appendix F. Conversation Assessment Chart

Appendix G. Anecdotal Record Form

Appendix H. Factors to Consider in Selecting Books for Read-Aloud

Appendix I. Fluency Assessment Chart

Appendix J. Self-Assessment of Words

Appendix K. A Lesson Plan for Morphemic Analysis, Spelling, and Grammatical Features

Appendix L. Personal Vocabulary Journal

Appendix M. Think-Aloud Guide

Appendix N. Writing Strengths and Needs

Appendix O. Peer-Revision and Editing Form

Appendix P. A Summary of Components of English Grammar

Appendix Q. Documenting Student’s Needs and Instructional Focus

最近チェックした商品