Emergent Curriculum with Toddlers : Learning through Play

個数:

Emergent Curriculum with Toddlers : Learning through Play

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 180 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781605547367
  • DDC分類 372.19

Full Description

Emergent Curriculum with Toddlers addresses and defines the practice of emergent curriculum and its specialization and integration into toddler programs. Toddlers are at a unique and important stage of development, so educators require resources that are specifically written for this crucial time of life. Emergent curriculum for a toddler class can look quite different from a preschool class in terms of the children's developing themes, the teacher's observational skills, and the emotional and social climate in the program.? 

Contents

INTRODUCTION: My Journey with Toddlers 
CHAPTER 1: Being Curious: What Is Emergent Curriculum? 
CHAPTER 2: What Is the Teacher's Role in Emergent Curriculum? 
CHAPTER 3: The Sources of Emergent Curriculum: Developing a Framework 
CHAPTER 4: Asking What If? Putting It All Together: Planned Possibilities in Emergent Curriculum 
CHAPTER 5: Documentation: Making the Learning Visible