多文化教育の課題<br>Challenges of Multicultural Education : Teaching and Taking Diversity Courses

個数:

多文化教育の課題
Challenges of Multicultural Education : Teaching and Taking Diversity Courses

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 182 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781594511073
  • DDC分類 370.1170973

基本説明

New in paperback. Hardcover was published in 2005.

Full Description

The voices of college students and teachers vividly enlighten readers about the real-world challenges of multicultural education. Courses on diversity abound in American universities today. But open classroom discussion of racial and gender differences can evoke discomfort as much as new understandings. Negotiating these courses takes a toll on both faculty and students as classrooms become filled with emotion. Based on student and teacher experience in a range of American colleges and universities, this book shows how to meet these challenges and create a truly open and beneficial environment. The authors demonstrate pedagogical strategies and new approaches. A vital resource for teachers, students, college administrators, and university libraries. Contents: Introduction. Dialogue on Diversity Teaching. From Silence and Resistance to Tongues Untied. The Racial Experiment. Starting with a Story and Sharing the Discussion Leading. Irritating, Supporting & Representing. Identity Matters in Class. What Lies Beneath. Conclusion.

Contents

Chapter One Introduction, Sharon M. Ravitch; Chapter Two Dialogue on Diversity Teaching, Katherine M. Acosta, Helen A. Moore, Gary K. Perry, Crystal Edwards; Chapter Three From Silence and Resistance to Tongues Untied, Branden Coté, Keenon Javon Mann, Hattie Latrece Mukombe, Christina Medina Bach Nielsen, Ana-María Gonzalez Wahl; Chapter Four Making Race Matter on Campus, Jarl Ahlkvist, Peter Spitzform, Emily Jones, Megan Reynolds; Chapter Five The Racial Experiment, Susan C. Warner, Millicent Mickle; Chapter Six Starting with a Story and Sharing the Discussion Leading, Leah Collum, Janet Huber Lowry; Chapter Seven Irritating, Supporting, and Representing, Ana María García, Angela R. Gillem, Dana Szwajkowski, Lillian West; Chapter Eight Identity Matters in Class, Jody Cohen, Emily Hayes, Natalie Inozil, Sarah Mendell, Prerna Srivastava; Chapter Nine Critical Multicultural Teacher Reflections, Sharon M. Ravitch, R. Reed Roeser, Brian J. Girard; Chapter Ten What Lies Beneath, Ayala Younger, Bill Rosenthal; epi Epilogue, Norah Peters-Davis, Jeffrey Shultz;

最近チェックした商品