アカウンタビリティ・システムの影響:国際調査<br>International Research on the Impact of Accountability Systems : Teacher Education Yearbook XV

個数:

アカウンタビリティ・システムの影響:国際調査
International Research on the Impact of Accountability Systems : Teacher Education Yearbook XV

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 266 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781578865475
  • DDC分類 371.144

基本説明

Presents multiple perspectives from a broad base of well-known researchers involved in accountability systems both nationally and globally.

Full Description

International Research on the Impact of Accountability Systems: Teacher Education Yearbook XV presents multiple perspectives from well-known teachers and researchers involved in the creation and maintenance of accountability systems, both nationally and globally. These essays will help readers make well-informed and productive decisions when designing and assessing these kinds of systems. Accountability systems can direct or redirect entire educational systems_supporting and strengthening or limiting and weakening. They are frequently enacted with inadequate knowledge of how effective (or ineffective) the system will be, or of the unintended consequences emanating from them. This yearbook will be a useful resource for educators, policymakers, and community members.

Contents

Part 1 Foreword Part 2 Introduction Part 3 Division 1: Philosophy, History, and Design of Accountability Systems Chapter 4 The Uses and Abuses of Measurement Chapter 5 Teachers' Self-Understanding in Times of Performativity Chapter 6 Standards and Accountability Part 7 Division 2: Impact and Consequences of Accountability Systems Chapter 8 Accountability Systems and Program Evaluation Chapter 9 Revisiting the Impact of High-Stakes Testing on Student Outcomes from an International Perspective Chapter 10 Broken Promises, High Stakes, and Consequences for Native Americans Chapter 11 Accountability Systems' Narrowing Effect on Curriculum in the United States: A Report within an Elementary Education Teacher Certification Program Chapter 12 The Impact of Standardized Testing on Teachers' Pedagogy in Three 2nd-Grade Classrooms of Varied Socio-Economic Settings Part 13 Division 3: Perceptions and Perspectives of Accountability Systems Chapter 14 No Teacher Educator Left Behind Chapter 15 Critique through Visual Data Chapter 16 No Child Left Behind and Accountability through a Democratic Lens Part 17 Division 4: Underpinnings of Powerful Accountability Systems Chapter 19 The Antecedents of Success Chapter 20 Creating a Learning Space for Educators Chapter 21 Lessons from Te Kotahitanga for Teacher Education Chapter 22 Summary and Implications Chapter 22 Afterword

最近チェックした商品