チームベースの教師の力量形成<br>Team-Based Professional Development : A Process for School Reform

個数:

チームベースの教師の力量形成
Team-Based Professional Development : A Process for School Reform

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 132 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781578865376
  • DDC分類 374

基本説明

Provides an overview of adult learning and its impact on professional development.

Full Description

In this book, Judith T. Witmer and Steven A. Melnick provide an overview of adult learning and its impact on professional development. The chapters provide a theoretical foundation along with practical advice on implementing team-based professional development among educators within school districts which will lead to true systemic reform.

Contents

1 What If? The Case for Team-Based Professional Development—A New Model for Professional Growth 2 How Did We Get Here? Design Options for a Professional Development Continuum 3 Teachers Who Asked What If? Criteria for Successful Team-Based Professional Development 4 Can You Do This? Successful Programs 5 Taking One Step At A Time: Initiating and Implementing Team-Based Professional Development 6 How Do You Know It's Working? Organizing and Monitoring Professional Development Programs 7 What If It Happens? Institutionalizing and Sustaining Team-Based Professional Development

最近チェックした商品