Telehealth and Occupational Therapy in Schools (Telehealth and Occupational Therapy Series)

個数:

Telehealth and Occupational Therapy in Schools (Telehealth and Occupational Therapy Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 250 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781569006139
  • DDC分類 615.8515083

Full Description

As telehealth and virtual instruction in schools become commonplace, occupational therapy practitioners have the opportunity to apply their flexibility, adaptability, and unique skill set to serve students in schools, regardless of physical location.

This text, the first in a series on telehealth by AOTA, acknowledges that telehealth is a critical part of school-based occupational therapy. It equips practitioners to effectively bridge the digital divide, ensure equitable access to services, determine whether telehealth is an appropriate fit, and work with caregivers for the best possible outcomes.

CHAPTERS INCLUDE

Chapter 1. Equity Considerations for Telehealth in Schools
Chapter 2. Best Practices in Providing Telehealth to Support Participation in School
Chapter 3. Telehealth Evaluation and Assessment in Schools
Chapter 4. Supporting Student Self-Regulation in Telehealth
Chapter 5. Implementing Interventions in Schools Through Telehealth
Chapter 6. Coaching and Supporting Caregivers via Telehealth
Appendixes—Telehealth in Occupational Therapy; Guidelines for Occupational Therapy in Early Intervention; Legal, Ethical, and Procedural Considerations

Case examples illustrate how to apply content in realistic scenarios. Practical and evidence based, practitioners can immediately integrate information into their occupational therapy practice to support students and participation in school.