Collaborating to Support All Learners in English, Social Studies, and Humanities

個数:

Collaborating to Support All Learners in English, Social Studies, and Humanities

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781553792215
  • DDC分類 153.42

Full Description

How can we help students develop the thinking skills they need to be successful learners? How does this relate to deep learning of important concepts? How can we engage and support diverse learners in inclusive classrooms where they develop understanding and thinking skills?

In this book, Faye and Leyton explore these questions and offer classroom examples to help busy teachers develop communities where all students learn. This book is written by two experienced educators who offer a welcoming and "can do" approach to the big ideas in education today. In this book, you will find:

insightful ways to teach diverse learners, e.g., literature and information circles, open-ended strategies, cooperative learning, inquiry curriculum design frameworks, e.g., universal design for learning (UDL) and backward design assessment for, of, and as learning
lessons to help students develop deep learning and thinking skills in English, Social Studies, and Humanities
excellent examples of theory and practice made accessible real school examples of collaboration — teachers working together to create better learning opportunities for their students

Contents

Introduction xi
Chapter 1 Meeting the Needs of All Learners 1
Chapter 2 Working Together As a School 13
Chapter 3 Assessment that Supports Learning 23
Chapter 4 Frameworks and Approaches to Support Diverse Learners 41
Chapter 5 Starting the Year with Significance 55
Chapter 6 Inquiry and Thematic Teaching 77
Chapter 7 Memoir Writing 99
Chapter 8 Inquiry: Aboriginal Peoples of Canada 119
Chapter 9 Inquiry and Oral Language 155
Chapter 10 Engaging Critically with Text 177
Chapter 11 Problem Solving in Geography 197
Chapter 12 Online Literature Circles: Students and Teachers Learning Together 225
Professional References 243
Student Resources 249
Chapter by Chapter Index 253

最近チェックした商品