Understanding New Media (3RD)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Understanding New Media (3RD)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 304 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781529796582

Full Description

The new media landscape touches every aspect of our social, political and cultural lives. It is more important than ever, therefore, that we are able to understand and explain the complexity of our digital world.

Understanding New Media gives you the tools and the knowledge you need to make sense of the relationship between technologies, media and society. This best-selling introduction:

Makes complex ideas accessible, clearly explaining the key thinkers, theories and research you need to understand.
Brings theory to life with a range of case studies, from platform economies to digital populism.
Helps get you started on projects and essays with suggested questions and activities.

Understanding New Media is the perfect guide to the past, present and future of the new media world. It is essential reading for anyone exploring new, social or digital media.

Contents

Chapter 1: Introduction: Media Old and New
Chapter 2: Political Economy
Chapter 3: Platforms as New Media
Chapter 4: Artificial Intelligence
Chapter 5: Politics and Activism
Chapter 6: Populism and Extremism
Chapter 7: Race and Gender
Chapter 8: Journalism and Misinformation
Chapter 9: Being Social in a Digital Age, Chapter
Chapter 10: Uses and Abuses
Chapter 11: Representation and the Visual
Chapter 12: Security and Surveillance

最近チェックした商品