Science Teaching in Secondary Schools

個数:

Science Teaching in Secondary Schools

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781529762587
  • DDC分類 507.1241

Full Description

This book is your essential guide to secondary science teacher training and the early career years giving smart, practical advice on developing your classroom skills and deepening your knowledge of science education.

Covering all major aspects of science teaching, including: planning and assessment, the power of subject knowledge, teaching tricky topics and health and safety in class and lab work, it will encourage you to develop an informed approach to allow you to shine as an early career teacher of science.

Key features:

·        Real life examples of how important teaching principles work in practice

·        What to look for when observing others teaching

·        Reflective questions challenging you to engage with key ideas

·        Chapters linked to the Core Content Framework and Early Career Framework

Leigh Hoath is a Senior Professional Practice Fellow at Leeds Trinity University.

Matthew Livesey is a teacher of biology at Bradford Grammar School.

Contents

Chapter 1: Introduction - Leigh Hoath and Matthew Livesey
Chapter 2: Expectations For Your Training Year - Matthew Livesey and Paul Smith
Chapter 3: The Importance of Subject Knowledge - Caroline Neuberg and Devinder Gill
Chapter 4: What We Can Learn From Primary School Science - Alex Sinclair and Rebecca Riley
Chapter 5: Planning For Teaching Science - Ed Podesta and Louise Cass
Chapter 6: Effective Assessment In Science - Andy Chandler-Grevatt and Claire Davies
Chapter 7: Health & Safety In Science - Allison Barnes and Andy Chandler-Grevatt
Chapter 8: Practical Work In Science - Mark Langley and Jessie Mytum-Smithson
Chapter 9: Teaching Tricky Topics And Abstract Concepts - Mick Dunne and Rania Maklad
Chapter 10: Teaching Pupils With Special Educational Needs And Disabilities (SEND) - Rob Butler and Adam Higgins
Chapter 11: Putting Science Into Context For Pupils - Jessie Mytum-Smithson and Matthew Livesey
Chapter 12: Challenging The Curriculum - Stuart Bevins and Gareth Price
Chapter 13: From Student To Early Career Teacher - Leigh Hoath and Matthew Livesey