Doing Coaching Research

個数:
電子版価格
¥6,032
  • 電子版あり

Doing Coaching Research

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781526459473
  • DDC分類 658.3124072

Full Description

This is your student guide to research in the field of coaching. It answers your questions about doing research and explores the challenges and opportunities presented by different ways of doing research specifically in coaching. An ideal introduction for trainees and practitioners looking to understand the what, the why, and the how of coaching research.     

Contents

Part I - Introduction to coaching research
Chapter 1 - Introduction
Chapter 2 - Theoretical foundations of research - Peter Jackson
Chapter 3 - Designing your research project - Elaine Cox
Part II - Research strategies
Chapter 4 - Grounded theory - Teresa Carmichael and Natalie Cunningham
Chapter 5 - Phenomenological approaches - Tatiana Bachkirova, Alison Rose and Roger Noon
Chapter 6 - Autoethnography - Juliette Koning and Liam Moore
Chapter 7 - Quantitative and statistical approaches - Christine Davies and Annette Fillery-Travis
Chapter 8 - Case study research - Andrea D. Ellinger and Rochell R. McWhorter
Chapter 9 - Action research - Elaine Cox, Hany Shoukry and Janice Cook
Part III - The impact of research
Chapter 10 - The experience of research - Elaine Cox and Peter Jackson
Chapter 11 - The dissemination and implementation of research-based coaching knowledge - Peter Jackson and Elaine Cox

最近チェックした商品