Early Learning in the Digital Age

個数:

Early Learning in the Digital Age

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 248 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781526446831
  • DDC分類 371.33

Full Description

Digital practices are forging ahead in leaps and bounds.

Examining digital practices in early childhood education, this book seeks to inform the discussion on how digital technologies are best integrated into play-based pedagogy, and demonstrates effective practices that enhance children's learning and development. With a range of international contributors, perspectives, and case studies, the fusion of play and portable technology is explored through contemporary research.

Contents

Introduction - Colette Gray & Ioanna Palaiologou
Part I: Play and Learning in a Digital Age
Chapter 1: Children's playful encounters with iPads - Aderonke Folorunsho & Ioanna Palaiologou
Chapter 2: Open-world-games: An exploration of creative play - Lorna Arnott, John Levine & Gillian Shanks
Chapter 3: From play to media: a physical approach to digital media - Grete Skjeggestad Meyer & Ingvard Bråten
Chapter 4: Playing with technology outdoors - Michelle Rogers
Part II: Multimodel Spaces, Opportunities and Agency
Chapter 5: It is not only about the tools! Professional digital competence - Maria Dardanou & Trine Kofoed
Chapter 6: Parents' perspectives on the use of touchscreen technology by 0-3 year olds - Jane O'Connor, Olga Fotakopoulou, Maria Hatzigianni & Marie Fridberg
Chapter 7: Integrating technology to support children's agency and transitions to school - Kelly Johnston, Kate Highfield & Fay Hadley
Chapter 8: The digital divide: access, skills, use and ideological barriers - Aderonke Folorunsho & Ioanna Palaiologou
Chapter 9: Digital inequality, access and provision: The experience of Irish Medium Schools in Northern Ireland - Colette Gray, Jill Dunn, Pamela Moffett & Denise Mitchell
Chapter 10: Digital citizens: How preschool teachers and children can communicate in a global world - Klaus Thestrup
Part III: Digitally enabled learning in the 21st Century
Chapter 11: An education-centred approach to digital media education - Saara Salomaa & Pekka Mertala
Chapter 12: Teachers' digital practices in the classroom - Debra Harwood, Dane Marco Di Cesare & Karen Julien
Chapter 13: Multimodel media production: Children's meaning making when producing film in a play-based pedagogy - Mari-Ann Letnes
Chapter 14: Mobile learning and the outdoors - Gary Beauchamp, Nick Young & Ruby Price
Chapter 15: Digital manipulatives and mathematics - Zoi Nikiforidou

最近チェックした商品