Extracting Knowledge from Opinion Mining

個数:

Extracting Knowledge from Opinion Mining

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 346 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781522561170
  • DDC分類 006.312

Full Description

Data mining techniques are commonly used to extract meaningful information from the web, such as data from web documents, website usage logs, and hyperlinks. Building on this, modern organizations are focusing on running and improving their business methods and returns by using opinion mining.

Extracting Knowledge From Opinion Mining is an essential resource that presents detailed information on web mining, business intelligence through opinion mining, and how to effectively use knowledge retrieved through mining operations. While highlighting relevant topics, including the differences between ontology-based opinion mining and feature-based opinion mining, this book is an ideal reference source for information technology professionals within research or business settings, graduate and post-graduate students, as well as scholars.

最近チェックした商品