経営教育のツールとしての事例研究<br>Case Studies as a Teaching Tool in Management Education (Advances in Business Strategy and Competitive Advantage)

個数:

経営教育のツールとしての事例研究
Case Studies as a Teaching Tool in Management Education (Advances in Business Strategy and Competitive Advantage)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 315 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781522507703
  • DDC分類 371.1

Full Description

Management education is one of the most popular fields of study worldwide, and as it continues to grow, so does the need for updated, relevant programs to best prepare students for the business world. Case studies have become popular as a means to teach real world applications, but require flexibility in form and content catered to each audience in order to garner the intended affects.

Case Studies as a Teaching Tool in Management Education demonstrates the benefits and challenges associated with teaching through case studies in management studies, by weaving theory and practice to form a comprehensive outline for educators. This publication is essential reading for managers, business professionals, teachers in higher education, and advanced management students.

最近チェックした商品