Contemporary Research on Intertextuality in Video Games (Advances in Multimedia and Interactive Technologies)

個数:

Contemporary Research on Intertextuality in Video Games (Advances in Multimedia and Interactive Technologies)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781522504771
  • DDC分類 005.3

Full Description

Culture is dependent upon intertextuality to fuel the consumption and production of new media. The notion of intertextuality has gone through many iterations, but what remains constant is its stalwart application to bring to light what audiences value through the marriages of disparate ideology and references. Videogames, in particular, have a longstanding tradition of weaving texts together in multimedia formats that interact directly with players.

Contemporary Research on Intertextuality in Video Games brings together game scholars to analyze the impact of video games through the lenses of transmediality, intermediality, hypertextuality, architextuality, and paratextuality. Unique in its endeavor, this publication discusses the vast web of interconnected texts that feed into digital games and their players. This book is essential reading for game theorists, designers, sociologists, and researchers in the fields of communication sciences, literature, and media studies.

最近チェックした商品