More than an Ally : A Caring Solidarity Framework for White Teachers of African American Students (2ND)

個数:
  • 予約

More than an Ally : A Caring Solidarity Framework for White Teachers of African American Students (2ND)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475875324

Full Description

Division and acrimony have reached new heights that demand far-reaching structural solutions for White teachers committed to creating classrooms where all students thrive. The second edition of this inciteful and motivating book explores the Caring Solidarity framework with new, updated examples and, aspirational, descriptive guides for teachers and researchers. Plus, there are extensive revisions based on newly available research. This new edition includes new chapters on solidarity in the digital age and how to be in solidarity with communities when districts across the country are banning books and working to erase the identities of our students.

Contents

Acknowledgments
Preface to the Second Edition
Chapter 1: Great Teachers Need a Framework to Talk About Race
Chapter 2: Race, White Supremacy, Whiteness, and Schools
Chapter 3: Gaps and the School-to-Prison Pipeline
Chapter 4: The Inadequacy of Multicultural Education as Implemented
Chapter 5: The Asset Pedagogies: Caring, Allyship, and Solidarity
Chapter 6: A New Framework: Caring Solidarity
Chapter 7: Crossing the First Boundary, Entering Solidarity
Chapter 8: Transference of Solidarity and Entering New Territories
Chapter 9: Caring Solidarity as an Advocate and Accomplice
Chapter 10: Teachers as Public Intellectuals in Solidarity With Students
Chapter 11: Refusing to Give In To Banning and Bullying
Chapter 12: Conclusion
References

最近チェックした商品