Whole-Child Teaching : A Framework for Meeting the Needs of Today's Students

個数:

Whole-Child Teaching : A Framework for Meeting the Needs of Today's Students

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 170 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475861174
  • DDC分類 370.11

Full Description

The book discusses the failed reform initiatives of the 20th century's "one size fits all" model for American education. A recommendation is made to adopt a systemic change in how, why, and what we teach, which takes the form of a new whole-child framework. This new educational narrative fosters a more learner-centered, constructivist, interdisciplinary, and meaningful approach to learning. Positive education offers educators new strategies to develop character strengths and promote well-being in their students.

Contents

Foreword
Preface
Acknowledgements
Introduction
Part I: Whether to Reform or Transform That Is The Question
Chapter 1: America Needs To Transform Rather Than Reform Education
Chapter 2: Transformation Requires a Systemic Change
Chapter 3: Transforming Education: The Whole-Child Paradigm
Part II: The District-based Influences That Affect Learning & Thinking
Chapter 4: Creating a New Story of Learning & Thinking
Part III: The Educator-Based Influences That Affect Learning, Thinking & Well-Being
Chapter 5: What Are the Teaching Practices of the Teacher -Centered and Learner-Centered Approaches to Teaching?
Chapter 6: Towards a Constructivist Approach to Learning
Chapter 7: What Thinking Skills Foster Meaningful Learning
Chapter 8: The Interdisciplinary Curriculum
Chapter 9: Why Is the Whole-Child Educator Interested in Positive Psychology?
Part IV: Personal Demonstrations Of Learning & Thinking
Chapter 10: The Whole-Child Educator Fosters a Growth Mindset
Part V: Interpersonal Demonstrations of Learning & Thinking
Chapter 11: How Do Students Demonstrate Competency in Interpersonal Skills?
Afterword

最近チェックした商品