Integrating Social and Emotional Learning across a School District : Knowing Our Students, Knowing Ourselves (Teaching Ethics across the American Educational Experience)

個数:

Integrating Social and Emotional Learning across a School District : Knowing Our Students, Knowing Ourselves (Teaching Ethics across the American Educational Experience)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475850628
  • DDC分類 370.15340973

Full Description

With chapters from experienced teachers and school and district leaders, this text provides a wealth of practical strategies and inspirational guidance on incorporating social-emotional and ethical learning across a district and educational community.

Contents

Series Preface: Dominic P. Scibilia
Foreword: Raymond Kiem
Introduction: Brian Gatens and Dominic Scibilia
Section I: The District Vision and Administrative Praxis
Chapter 1: The social emotional life of a school system
The district superintendent as mentor
Brian P. Gatens, EdD
Chapter 2: Social-Emotional Journey
The Life and Practice of the Teacher
Alice Opperman
Section II: The Memorial School (K-3)
Chapter 3: Journey to Support the Whole Individual Child
Kristin Gagliano, Principal
Chapter 4: Learning to Write Realistic Fiction
Self-Awareness and the Beginning of Moral Mindfulness
Nicole Masucci, Teacher - First Grade
Section III: The Villano School (Grades 4-6)
Chapter 5: Making SEL a Way of Being
Jessica Espinoza, Principal
Chapter 6: The Three Dimensions of Social Emotional Learning in School
from the Lens of the School Social Worker
Devan Chiusano
Section IV: The Junior - Senior High (Grades 7-12)
Chapter 7: Using Socratic Seminar to Engage Students in Social-Emotional Learning
Jennifer Norato and Jessica Polizzi, Social Studies Teachers
Epilogue: Dominic P. Scibilia
About the Authors

最近チェックした商品