Inquiry Units for English Language Arts : Inspiring Literacy Learning, Grades 6-12

個数:

Inquiry Units for English Language Arts : Inspiring Literacy Learning, Grades 6-12

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 188 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475850383
  • DDC分類 428.0071

Full Description

Inquiry Units for English Language Arts is an engaging and relevant collection of instructional units that delve into contemporary problems related to equity, justice, identity, freedom, and social reform. Designed by practicing classroom teachers, these units integrate reading, writing, speaking, and listening as modes of investigation in the Language Arts classroom. Each chapter provides specific guidance in planning, initiating, managing, and assessing a unit's line of inquiry to ensure that students' academic, social, and emotional growth are central to the classroom experience. The units in this book illustrate how guided inquiry prioritizes inductive learning by framing problems that require students to work collaboratively as they develop the critical thinking skills necessary to be active participants in a democracy.

Contents

Table of Contents
Foreword
Peter Smagorinsky, The University of Georgia
Chapter 1: An Invitation to Inquiry for English Language Arts
Thomas M. McCann
Chapter 2: An Inquiry into What It Means to Be Human
Jane Feeney Kade
Chapter 3: An Inquiry into Atoning for Mistakes and Achieving Redemption
Gabrielle Caputo and Shannon McMullen
Chapter 4: An Inquiry into Ethics and Rebellion
Dawn Forde and Thomas M. McCann
Chapter 5: An Inquiry into Confronting Stereotypes and Prejudice
Chanelle M. Savich and Kristen M. Linneburger
Chapter 6: An Inquiry into Equity and Democracy
Tamara Joffe-Notier
Chapter 7: An Inquiry into Satire and Social Reform
Julianna Cucci, Zanfina Rrahmani Muja, and Laurie McGowan
Chapter 8: Designing Units for Inquiry: Concluding Thoughts
Elizabeth A. Kahn
About the Editors
About the Contributors
Acknowledgements

最近チェックした商品