Making the Grade : Promoting Positive Outcomes for Students with Learning Disabilities

個数:

Making the Grade : Promoting Positive Outcomes for Students with Learning Disabilities

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 132 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475841930
  • DDC分類 371.9

Full Description

Designed to be a valuable resource, this book provides educators, administrators, practitioners, and families with a clear understanding of how to meet the instructional, emotional, and social needs of students with learning disabilities. Readers will benefit from the extensive research provided and will gain an appreciation for the importance of collaboration, creating safe and supportive learning environments, as well as effectively implementing interventions.

Contents

Dedication
Preface
Acknowledgement
1.Legal Responsibilities and Our Students: A Close Examination of the Laws and the Students They Protect
2.Advocacy and Collaboration: The Foundation for Student Success
3.The Pre-Referral Process: Response to Intervention
4.Writing Effective Individual Education Plans
5.Creating Safe Learning Communities: Addressing the Social and Emotional Needs of Students with Learning Disabilities
6.Evidence-based Instructional Strategies: Meeting the Needs of Students with Learning Disabilities
7.The Promise of Universal Design for Learning and Assistive Technology
8.Working with Paraprofessionals: Best Practices for Supporting and Training
9.Providing Educator Support Through Professional Development
10.Post-Secondary Education: How to Support a Smooth Transition from Secondary to Higher Education for Students with Disabilities
References
About the Authors

最近チェックした商品