Making the Grade : Promoting Positive Outcomes for Students with Learning Disabilities

個数:
  • ポイントキャンペーン

Making the Grade : Promoting Positive Outcomes for Students with Learning Disabilities

  • ウェブストア価格 ¥13,704(本体¥12,459)
  • Rowman & Littlefield Publishers(2018/03発売)
  • 外貨定価 US$ 62.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 620pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 132 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475841930
  • DDC分類 371.9

Full Description

Designed to be a valuable resource, this book provides educators, administrators, practitioners, and families with a clear understanding of how to meet the instructional, emotional, and social needs of students with learning disabilities. Readers will benefit from the extensive research provided and will gain an appreciation for the importance of collaboration, creating safe and supportive learning environments, as well as effectively implementing interventions.

Contents

Dedication
Preface
Acknowledgement
Legal Responsibilities and Our Students: A Close Examination of the Laws and the Students They ProtectAdvocacy and Collaboration: The Foundation for Student SuccessThe Pre-Referral Process: Response to InterventionWriting Effective Individual Education PlansCreating Safe Learning Communities: Addressing the Social and Emotional Needs of Students with Learning DisabilitiesEvidence-based Instructional Strategies: Meeting the Needs of Students with Learning DisabilitiesThe Promise of Universal Design for Learning and Assistive TechnologyWorking with Paraprofessionals: Best Practices for Supporting and Training Providing Educator Support Through Professional DevelopmentPost-Secondary Education: How to Support a Smooth Transitionfrom Secondary to Higher Education for Students with DisabilitiesReferences
About the Authors

最近チェックした商品