イベント管理:原理と実際(第3版)<br>Events Management : Principles and Practice (3RD)

個数:
電子版価格
¥10,774
  • 電子版あり

イベント管理:原理と実際(第3版)
Events Management : Principles and Practice (3RD)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 448 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781473948280
  • DDC分類 394.2068

Full Description

Events Management provides an introductory overview of the fundamentals in managing events from conception to delivery, highlighting both the theoretical and operational aspects, to prepare students for a career in events management and hospitality. Now in its Third Edition, the authors have included new chapters on Crowd Control and Crowd Dynamic; Expos, Conferences and Conventions; Brand Co-creation and Social Media, and have added new content on contemporary trends like the environmental and social impact of large scale events such as the Olympics.   

 

International case studies covering all manner of events are used throughout and include:

 

·         The impact of the London 2012 and Rio 2016 Olympic Games

·         Van Gogh Augmented Reality in Nuenen

·         Sands EXPO and Convention Center, Las Vegas

·         Glastonbury Music Festival

·         Lame Horse Night Club, Russia

·         The Leeds Caribbean Festival


Suitable for Events Management students at Undergraduate and Postgraduate level.

Contents

PART ONE: EVENTS CONCEPTS AND MANAGEMENT
Chapter 1: Introduction to Events Management
Chapter 2: Events Destinations and Management
Chapter 3: Event Entrepreneurship
Chapter 4: Human Resource Management
PART TWO: EVENTS FINANCE AND LAW
Chapter 5: Financial Management in the Events Industry
Chapter 6: Costing, Pricing and Capital in Events Industry
Chapter 7: Project Management and Financing
Chapter 8: Legal, Security, Safety and Risk Management
PART THREE: EVENTS MARKETING AND MEDIA
Chapter 9: Event Sponsorship
Chapter 10: Marketing Process, Communications and Public Relations
Chapter 11: Brand Co-creation and Social Media
Chapter 12: New Multimedia Technology for Events Organizers
PART FOUR: EVENTS PREPARATION AND OPERATION
Chapter 13: Events Assessing, Planning and Monitoring
Chapter 14: Event Logistics
Chapter 15: Event Production, Design and Lighting
Chapter 16: Crowd Control and Crowd Dynamic
PART FIVE: EVENTS TRENDS AND ISSUES
Chapter 17: Expos, Conferences and Conventions
Chapter 18: Sustainable Festivals and Events
Chapter 19: Long-Term Legacy and Impacts
Chapter 20: The Future of the Events Industry

最近チェックした商品