幼児教育:理論と実践<br>Teaching Early Years : Theory and Practice

個数:

幼児教育:理論と実践
Teaching Early Years : Theory and Practice

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781473946262
  • DDC分類 372.21

Full Description

This textbook focuses on the main areas of teaching young children, covering the 3-7 years age range that spans the early years and primary phases. The majority of chapters are written by both an academic and practitioner, reflecting a genuine theory and practice approach, and this helps the reader to set theoretical discussion in the context of real practice.

Key themes explored within the book include:

-        Play and playfulness in the curriculum

-        Child development in practice

-        Literacy development and subject pedagogy

-        Creativity and outdoor learning

Packed full of learning features such as case studies, reflective questions and lesson plans, Teaching Early Years is an essential resource for both students and practitioners, and will enhance your knowledge of how young children think and learn.

Contents

Chapter 1: Introduction - Amanda Thomas and Karen McInnes
Chapter 2: What can we learn from UK Early Years curricula? - Claire Pescott
Chapter 3: Child development in practice - Karen McInnes and Holly Gallan
Chapter 4: Play and playfulness: The foundation of learning and development - Karen McInnes and Natacha Yuen
Chapter 5: Understanding well-being in the Early Years - Alyson Lewis and Lucy Rees
Chapter 6: Playing with words - becoming a reader and writer - Rhiannon Packer, Philippa Watkins and Marc Hughes
Chapter 7: Developing mathematical confidence in the Early Years - Catherine Jones
Chapter 8: Becoming a scientist through an experiential pedagogy - Amanda Thomas, Karen Parker, Carole Carter and Clare Griffiths
Chapter 9: Inspiring creativity in the Early Years - Catherine Jones and Francine Davies
Chapter10: Into the great outdoors: Opportunities and experiences - Alyson Lewis and Rebecca Poole
Chapter 11: Conclusion - Amanda Thomas and Karen McInnes

最近チェックした商品