デジタル化による企業変革<br>Digital Transformation : Build Your Organization's Future for the Innovation Age

個数:
  • ポイントキャンペーン

デジタル化による企業変革
Digital Transformation : Build Your Organization's Future for the Innovation Age

  • ウェブストア価格 ¥5,802(本体¥5,275)
  • Bloomsbury Business(2017/10発売)
  • 外貨定価 US$ 28.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 260pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781472940377
  • DDC分類 658.4063

Full Description

One book for the entire journey: How to digitally transform your organization

Innovation in the face of major external change is critical for any organization's success, but attempting to do so often leads to more questions than actions: Where do you start? How do you get the right resources? How should work be implemented? What data should you measure?

For the first time, these questions are answered in a single book that covers the end-to-end execution of digital transformation - from leadership-level strategy, to on-the-ground team implementation. With the biggest revelation of all, Herbert argues, being that true digital transformation only needs to happen once because, at its core, it means becoming more adaptive to change itself.

Featuring the 'how to' of digital transformation devised from successes across every sector, Herbert distils it into five actionable stages. These stages act as a repeatable framework for continual innovation, allowing you to produce results immediately and grow change incrementally across your organization.

In Digital Transformation, Herbert draws on her own experiences in leading change and innovation programmes globally, as well as featuring insights from experts and leaders from organizations as diverse as the World Wildlife Fund, Morgan Stanley, Royal Caribbean Cruises, the United Nations High Commission for Refugees, the Rijksmuseum, the American Cancer Society, The Guardian, Harvard University, and many others.

Contents

Introduction: How to Digitally Transform

1. BUILD Stage 1: Bridge
2. BUILD Stage 2: Uncover
3. BUILD Stage 3: Iterate
4. BUILD Stage 4: Leverage
5. BUILD Stage 5: Disseminate

Conclusion: Final Thoughts for you Journey

References
Index

最近チェックした商品