問題行動のある生徒への個別支援(第2版)<br>Individualized Supports for Students with Problem Behaviors, Second Edition : Designing Positive Behavior Plans (2ND)

個数:

問題行動のある生徒への個別支援(第2版)
Individualized Supports for Students with Problem Behaviors, Second Edition : Designing Positive Behavior Plans (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 470 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462545810
  • DDC分類 371.94

Full Description

Noted for providing everything needed to develop individualized positive behavior support (PBS) plans for students with pervasive behavioral challenges, this authoritative guide has been revised and expanded to reflect 15 years of changes in the field. The book walks practitioners through the PBS process, emphasizing a team-based approach and presenting assessment procedures, intervention strategies, and guiding questions. Detailed case examples illustrate ways to meet the diverse needs of students across abilities, grade levels (PreK-12), and problem behaviors. In a convenient large-size format, the book follows the sequence of a typical PBS course, making it ideal for use in teaching and training.

New to This Edition
*Incorporates current tools and practices within an expanded, whole-school PBS approach.
*Chapters on multi-tiered systems of support and the fundamentals of classroom management.
*Chapter on writing, monitoring, and evaluating a complete PBS plan.
*Two extended case examples that run through many of the chapters.
*"Commentaries from the Field" in which leading experts reflect on the contributions, challenges, and future directions of PBS.

Contents

1. Evolution of Positive Behavior Support, Linda M. Bambara, Raquel Burns, & Amanda Thomas
2. Schoolwide Systems of Positive Behavior Support, Angus Kittleman, Kent McIntosh, Sara C. McDaniel, Heather Peshak George, & Timothy J. Lewis
3. Supportive Classroom Contexts, Diane Myers, Sarah Wilkinson, Janet VanLone, Jennifer Freeman, & Brandi Simonsen
4. Understanding the Environmental Determinants of Problem Behaviors, Glen Dunlap, Joshua Harrower, & Lise Fox
5. Overview of the Individualized Behavior Support Process, Linda M. Bambara & Julie B. Fogt
6. Teaming, Linda M. Bambara & Jacquelyn Chovanes
7. Strategies for Measuring Behavior Change, Raymond G. Miltenberger & Jennifer L. Cook
8. Gathering Functional Assessment Information, Lee Kern, Robert E. O'Neill, Jennifer M. Fletcher, & John Mercer
9. Developing Hypothesis Statements, Lee Kern & Colleen E. Commisso
10. Antecedent and Setting Event Interventions, Lee Kern & Shelley Clarke
11. Teaching Alternative Skills, Joe Reichle, Jessica Simacek, James Halle, & Linda M. Bambara
12. Responding to Problem Behavior, Lee Kern, Rui Chen, & Devon Carter
13. Long-Term Supports, Tim Knoster, Laura Kern, Don Kincaid, & Danielle Empson
14. Putting It All Together: Developing, Monitoring, and Evaluating the Behavior Support Plan, Linda M. Bambara & Lee Kern
Index

最近チェックした商品