Essentials of Intensive Intervention (The Guilford Series on Intensive Instruction)

個数:

Essentials of Intensive Intervention (The Guilford Series on Intensive Instruction)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462539314
  • DDC分類 371.90473

Full Description

Few evidence-based resources exist for supporting elementary and secondary students who require intensive intervention--typically Tier 3 within a multi-tiered system of support (MTSS). Filling a gap in the field, this book brings together leading experts to present data-based individualization (DBI), a systematic approach to providing intensive intervention which is applicable to reading, math, and behavior. Key components of the DBI process are explained in detail, including screening, progress monitoring, and the use and ongoing adaptation of validated interventions. The book also addresses ways to ensure successful, sustained implementation and provides application exercises and FAQs. Readers are guided to access and utilize numerous free online DBI resources--tool charts, planning materials, sample activities, downloadable forms, and more.

Contents

Introduction, Louis Danielson, Rebecca Zumeta Edmonds, & Allison Gruner Gandhi
I. The Process of Data-Based Individualization
1. Introduction to Intensive Intervention: A Step-by-Step Guide to Data-Based Individualization, Amy Peterson, Louis Danielson, & Douglas Fuchs
2. Issues of Assessment within Intensive Intervention, Jill M. Pentimonti, Lynn S. Fuchs, & Allison Gruner Gandhi
3. Integrating Behavior and Academics in Intervention Planning, Laura Berry Kuchle & T. Chris Riley-Tillman
4. Intensive Intervention for Students with Intellectual and Developmental Disabilities, Christopher J. Lemons, Samantha A. Gesel, & Lauren M. LeJeune
II. Implementation of Data-Based Individualization
5. Why Is Implementation Readiness Critical?, Sarah V. Arden & Jennifer D. Pierce
6. Teaming Structures to Support Intensive Intervention Using Data-Based Individualization, Teri A. Marx & Steve Goodman
7. Aligning Intensive Intervention and Special Education with Multi-Tiered Systems of Support, Tessie Rose Bailey, Gail Chan, & Erica S. Lembke
Glossary
Index

最近チェックした商品