Evidence-Based Strategies for Effective Classroom Management (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

個数:

Evidence-Based Strategies for Effective Classroom Management (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 246 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462531752
  • DDC分類 371.1024

Full Description

Classroom management is critical to successful teaching, but many K-12 teachers struggle with it. This indispensable guide distills the best classroom management science into easy-to-implement strategies teachers can use to promote a productive and safe learning environment. Chapters provide evidence-based guidelines for implementing classwide prevention strategies, token economies, group contingencies, and self-management interventions. Procedures for evaluating intervention effectiveness and individualizing interventions are described. Reproducible tools include 9 forms and 21 quick-reference "coach cards" that distill the key steps of each strategy. The large-size format facilitates photocopying; purchasers also get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials.

This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.

Contents

I. Overview and Foundations of Classroom Management
1. Why Classroom Management Matters
2. Understanding Behavioral Theories Relevant to Supporting a Well-Managed Classroom
II. Promotion and Prevention Strategies
3. Structuring the Classroom for Success: Preventing Problems before They Happen
4. Providing Students with Behavioral Feedback
III. Strategies for Addressing Classwide Behavioral Concerns
5. Implementing Token Economies
6. Group Contingencies
7. Self-Management
IV. Strategies for Enhancing Implementation and Effectiveness
8. Collecting Classwide Data
9. Assessing Intervention Integrity
10. Individualizing Intervention
References
Index

最近チェックした商品