The Power of Peers in the Classroom : Enhancing Learning and Social Skills (What Works for Special-needs Learners)

個数:

The Power of Peers in the Classroom : Enhancing Learning and Social Skills (What Works for Special-needs Learners)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 322 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462521067
  • DDC分類 371.9043

Full Description

Peer support and social relationships have a tremendous influence on development, motivation, and achievement for all students, including struggling learners and those with disabilities. This highly practical book is one of the few resources available to guide classroom teachers and special educators in the application of peer-assisted instructional strategies in grades K-12. Expert contributors describe evidence-based approaches for building students' skills in reading, writing, math, and other content areas, as well as social competence and executive functioning. Sample lessons and more than a dozen reproducible tools are provided. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials.

Contents

1. Executive Function and Peer Mentoring: Fostering Metacognitive Awareness, Effort, and Academic Success, Lynn Meltzer, Michael Greschler, Katelyn Kurkul, & Wendy Stacey
2. Peer Interactions in the Content Areas: Using Differentiated Instruction Strategies, Kelley S. Regan, Anya S. Evmenova, Margo A. Mastropieri, & Thomas E. Scruggs
3. "Thank You for Helping Me Write a Better Paper": Peer Support in Learning to Write, Anne Mong Cramer & Linda H. Mason
4. Using Collaborative Strategic Reading to Promote Student Discourse, Karla Scornavacco, Brooke Moore, Alison Boardman, Cristin Jensen Lasser, Pamela Buckley, & Janette K. Klingner
5. Peer-Assisted Learning Strategies to Improve Students' Word Recognition and Reading Comprehension, Devin M. Kearns, Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs, Kristen L. McMaster, & Laura Saenz
6. Peer-Assisted Learning Strategies in Mathematics, Sarah R. Powell & Lynn S. Fuchs
7. Maximizing the Benefits of Working Cooperativelywith Peers, Kimber L. Wilkerson & Jenna L. Lequia
8. Peer-Supported Instruction for English Learners, Cara Richards-Tutor, Terese Aceves, & Colleen Reutebuch
9. The Power of Preschool Peers to Influence Social Outcomes for Children with Special Needs, Phillip S.Strain & Edward H. Bovey II

最近チェックした商品