Daily Behavior Report Cards : An Evidence-Based System of Assessment and Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

個数:

Daily Behavior Report Cards : An Evidence-Based System of Assessment and Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 130 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462509232
  • DDC分類 370.1528

Full Description

This book presents everything needed to design and implement daily behavior report cards (DRCs), a flexible and dynamic system for promoting positive student behaviors and overcoming barriers to learning. DRCs offer a way to reward K-12 students for achieving clearly defined goals while building school-home collaboration. Teachers can implement the authors' evidence-based approach in just minutes a day, and it is fully compatible with multi-tiered systems of support. In a convenient large-size format, the book includes helpful reproducible forms. Purchasers get access to a Web page where they can download the reproducible forms (and have the option to fill in forms on-screen before printing) plus additional useful tools for charting student progress.

This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.

Contents

Foreword, William E. Pelham, Jr.
1. Introduction
2. Identifying Students Who Might Benefit from a DRC
3. Problem Identification
4. DRC Design
5. Explaining the DRC to Students
6. Working with Parents: Establishing a Home-Based Reward System
7. Monitoring Progress and Evaluating the DRC
8: Incorporating Self-Monitoring within the DRC Intervention to Promote Maintenance and Generalization, Amy M. Briesch and Brian Daniels
9. Problems and Solutions
Appendix A. ISIS Teacher Rating Form
Appendix B. Screening Interview Form
Appendix C. Problem Identification Interview Form
Appendix D. Baseline Data Collection Form
Appendix E. Examples of DRCs
Appendix F. Home Reward Planning Sheet
Appendix G. DRC Contract and Parent Letter
Appendix H. DRC Design Interview Form
Appendix I. Treatment Integrity Form
Appendix J. DRC Evaluation Interview Form
Appendix K. SM-DRC Training Form

最近チェックした商品