STAND TALL Teacher's Manual, Grades 4-6 : Lessons That Teach Respect and Prevent Bullying

個数:
電子版価格
¥3,623
  • 電子版あり

STAND TALL Teacher's Manual, Grades 4-6 : Lessons That Teach Respect and Prevent Bullying

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781452205298
  • DDC分類 370.117

Full Description

Teach respect and help students achieve their full potential

When kids are hurt or angry about name-calling, harassment, or bullying, they don't focus on schoolwork. At what point does bad behavior create a hostile environment, require corrective action, or become a legal issue? STAND TALL is a video-based educational program that educates teachers and students in Grades 4-6 about how to respond to disrespectful behavior. This STAND TALL Teacher's Manual accompanies the DVD and helps teachers build skills that are critical for creating a positive classroom community. With seven quick chapters and four evocative video modules, the STAND TALL program results in three core competencies:



RESPECT for individual differences
DISCUSSION to further understanding
ACTION that transforms behavior

One module, which includes commentary from educators, legal experts, and counselors, is designed for teachers and provides guidance on using the student-oriented materials. The program also provides advice on preventing harassment, clarification of relevant laws, Department of Education guidelines, and a compendium of resources and classroom activities. STAND TALL helps teachers create a powerfully positive learning environment in which all students feel respected.

Contents

Foreword by Jane Close Conoley
Acknowledgments
About the Author
Introduction
1. How to Use STAND TALL in Your Classroom
2. Your LEGAL Responsibilities and School Policy
3. Let's Talk About RESPECT for Individual Differences
4. Let's Have a Constructive DISCUSSION
5. Let's Talk About ACTION and Options
6. STAND TALL With Your Community
7. Compendium of Additional Resources
References
Index