Gaming SEL : Games as Transformational to Social and Emotional Learning (2021. XVI, 204 S. 12 Abb. 225 mm)

個数:

Gaming SEL : Games as Transformational to Social and Emotional Learning (2021. XVI, 204 S. 12 Abb. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 204 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433185953

Full Description

Games enable children to practice emotions in spaces that are free from actualized consequences. With thoughtful guidance, games can help children manage emotions, perspective-take, demonstrate empathic concern, and exhibit prosocial behaviors.

Emerging research suggests that these competencies—also known as social and emotional learning (SEL) skills—are, in fact, teachable. In Gaming SEL: Games as Transformational to Social and Emotional Learning, Matthew Farber investigates the rich opportunities games have in supporting SEL skill development. Experts from the fields of education, game development, and SEL—including folks from CASEL, the Fred Rogers Center, Greater Good in Education, iThrive Games, Minecraft Education, and UNESCO MGIEP—share advice.

Games themselves cannot be responsible for children's learning. Having a supportive educator or caregiver guiding experiences can be crucial. This book also includes recommendations for embedding games in classrooms in ways that support meaningful SEL skill development. Regardless of your experience, content area, or grade level, this book is for you!

Contents

Foreword: Anantha Kumar Duraiappah, Founding Director, UNESCO MGIEP - List of Figures - Acknowledgments - Introduction - About This Book - Links, Lessons, and Games - References - How Mister Rogers Taught Us to Feel - An Exploration of Social and Emotional Learning - How Games Give Players "The Feels" - Empathy Games - Mindful, Kind, and Compassionate - Ethics, Perspective- Taking, and Teen Identity - Co-op Play, Teamwork, and Relationship Skills - How Making Games Supports Self-Awareness - Index.

最近チェックした商品