Student-Focused Learning and Assessment : Involving Students in the Learning Process in Higher Education (2020. XII, 232 S. 16 Abb. 225 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Student-Focused Learning and Assessment : Involving Students in the Learning Process in Higher Education (2020. XII, 232 S. 16 Abb. 225 mm)

  • ウェブストア価格 ¥24,951(本体¥22,683)
  • PETER LANG(2020発売)
  • 外貨定価 EUR 95.35
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 452pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥21,733(本体¥19,758)
  • PETER LANG(2020発売)
  • 外貨定価 US$ 98.95
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 394pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433180064

Full Description

This contributed volume explores institutional and programmatic policies and practices which actively engage students as partners in improving student learning. This entails an examination of the degree to which students are partners in the assessment and learning processes and the characteristics of these partnerships. This volume showcases student partnerships, as well as presents a history of institutional culture affecting student learning, the role of students in teaching and learning, and brings student voices and perspectives to bare through research from a variety of institutional types. Case studies, current programs and activities, and a model for culturally-responsive assessment are highlighted to better understand student-focused learning and assessment. Implications for faculty, staff, and administrators are questioned. Overall, this volume links research to practice, and offers faculty, practitioners, and administrators different forms and methods of including students, while keeping issues of equity in mind.

Contents

Setting the Stage - Natasha A. Jankowski/Gianina R. Baker: Introduction - Natasha A. Jankowski/Emily Teitelbaum: Student Perceptions of and Involvement with Assessment in Higher Education - Nicholas A. Curtis/Robin D. Anderson/Sally Brown: Student-Faculty Partnership: A New Paradigm for Assessing and Improving Student Learning - Assessment in Practice - Samantha S. Gizerian/Elizabeth A. Carney: Giving Students a Voice in Assessment through Focus Groups - Rebecca C. Hong: Student Assessment Scholars: Cultivating and Empowering Student Voice in Assessment - Luke Millard/Jamie Morris/Samuel Geary/Stuart Brand: Enabling Student-led Design of the Learning Experience - Reflecting on Practice - Karie C. Brown-Tess: Designing a Co-Created Course: A Case Study of an Undergraduate Mathematics Teacher-Education Class - Tyrone Martinez-Black: Reviving a Lost Opportunity - Aurora Berger: Elevating Creative Thinking - Future Directions - Erick Montenegro: Focus on Students and Equity in Assessment to Improve Learning - Gianina R. Baker/Natasha A. Jankowski: Future Directions of Student-Focused Learning and Assessment - About the Contributors - Index.

最近チェックした商品