Pedagogy for Restoration : Addressing Social and Ecological Degradation through Education (Counterpoints .503) (2015. XVIII, 232 S. 225 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Pedagogy for Restoration : Addressing Social and Ecological Degradation through Education (Counterpoints .503) (2015. XVIII, 232 S. 225 mm)

  • ウェブストア価格 ¥11,278(本体¥10,253)
  • PETER LANG(2015発売)
  • 外貨定価 EUR 43.10
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 204pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥11,091(本体¥10,083)
  • PETER LANG(2015発売)
  • 外貨定価 US$ 50.50
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 200pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433131547

Full Description

Pedagogy for Restoration seeks to understand the conditions leading to the destruction of Earth in order to discover pedagogy for restoration. As we degrade the planet we degrade ourselves and as we degrade ourselves we degrade the planet. Moral development and socialization significantly influence our participation in, construction of, or resistance to the systems of oppression that degrade us. The process of restorative education recognizes that humans are fundamentally good and moral and seeks to promote healthy moral development. We must help students meet their basic needs, center their own identities and experience, and simultaneously emphasize community and relationships to help them find a sense of purpose. These efforts facilitate social and ecological restoration by allowing students to reach a physical and emotional place that is conducive to learning and self-efficacy so that they may engage with whatever issues they find important in their own way and on their own terms.

Contents

Contents: Environmental Education - Oppression - Empathy - Morality - Social Influence and Individual Difference - Pedagogy of Basic Needs - Pedagogy of Identity - Pedagogy of Purpose - Insights for Environmental Education.

最近チェックした商品