Performances of Research : Critical Issues in K-12 Education (Counterpoints .440) (2013. VII, 276 S. 225 mm)

個数:

Performances of Research : Critical Issues in K-12 Education (Counterpoints .440) (2013. VII, 276 S. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 276 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433119620

Full Description

Participatory performances have long been used to invite audiences to embody, voice, and imagine the perspective of different characters, values, and viewpoints. Performances of Research: Critical Issues in K-12 Education provides a collection of performative texts that retell the lived experiences of children and youth in meaningful and engaging ways, while providing readers with an opportunity to participate in the retelling. Performances of Research is for faculty, graduate, and undergraduate students who are engaged in the study of social foundations in education, equity and social justice in education, and qualitative inquiry methods. This book is essential reading for pre-service teachers, classroom teachers, and faculties of education and works very well as a textbook for a variety of courses.

Contents

Contents: Rachael Gabriel/Jessica Nina Lester: Introduction - Katharine Sprecher: «I Am Proud to Be African»: Countering Deficit Discourses in a U.S. School - Irina S. Okhremtchouk/Rosa M. Jimenez: I Live in a Curled World...: Stories from Immigrant Students and Their Teacher - Jessica Nina Lester/Rachael Gabriel: The Naming of the Dis/abled within U.S. Special Education - Anne McGill-Franzen/Renee Moran: Needing Intensive Remediation: How a Reading Identity is Negotiated, Interpreted, and Lived - Katherine Evans: Doing Time in ISS: A Performance of School Discipline - Allison Daniel Anders/Kafele Jahi Khalfani/Amy E. Swain: Education Is a Small Part of the Life I Have to Live - Kimberly J. Howard: We Hear What We Know: Racial Messages in a Southern School - James A. Brooks: Our School: College-Going Scripts of Students in an Early College High School - Mark Vicars: Queerer Than Queer!

最近チェックした商品