Media and Digital Literacies in Secondary School (New Literacies and Digital Epistemologies .59) (2013. XII, 160 S. 230 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Media and Digital Literacies in Secondary School (New Literacies and Digital Epistemologies .59) (2013. XII, 160 S. 230 mm)

  • ウェブストア価格 ¥37,997(本体¥34,543)
  • PETER LANG(2013発売)
  • 外貨定価 EUR 145.20
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 690pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥37,438(本体¥34,035)
  • PETER LANG(2013発売)
  • 外貨定価 US$ 170.45
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 680pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433118418

Full Description

Media and Digital Literacies in Secondary School examines young people's media practices and media literacies in school spaces where these practices mix in the school environment and learning in different ways. Young people bring their own media and literacy practices to the school as an important part of an identity, taste, and social life. These practices are changing school's media ecology, making school's physical boundaries more permeable, creating new, unofficial spaces in them, and transgressing the boundaries of private and public. This book highlights youth's media production practices, from photography and video making to fan fiction writing and online role-playing, which have different relations to the school, and shows how these practices make a dialog between informal and formal learning and that teachers have an important part in collaborative relationships with pupils when teachers encourage and motivate pupils and help them to understand media phenomena. The volume will be of particular interest to scholars and graduate students in the fields of education, new literacies, media and communication studies, media and art education, and youth studies.

最近チェックした商品