Tools for Improving Principals' Work (2012. VI, 241 S. 230 mm)

個数:

Tools for Improving Principals' Work (2012. VI, 241 S. 230 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 241 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433115745

Full Description

The vital role of principalship in improving schools in general and enhancing student achievement in particular has been well documented. Given its importance, there is a need for tools to improve principalship, particularly ones emphasizing those dimensions associated with student achievement. Given the accountability movement, with its particular focus on student achievement and the advent of the evaluation era (including the evaluation of principals), the need for tools is even more urgent. This edited volume presents those tools with the aim of improving learning-centered principalship. The book is useful for researchers and policy makers as well as principals.

Contents

Contents: Jianping Shen: The Need for Tools to Improve Principalship: An Introduction - Andrew C. Porter/Joseph Murphy/Ellen Goldring/Stephen N. Elliott/Xiu Chen Cravens: Vanderbilt Assessment of Leadership in Education: A New Tool for Principal Evaluation and Professional Growth - Philip Hallinger: A Data-Driven Approach to Assess and Develop Instructional Leadership with the PIMRS - Ronald H. Heck/George A. Marcoulides: Identifying Leadership and Organizational Processes Related to School Outcomes and Improvement: Validating an Instrument - Jianping Shen/Van E. Cooley/Xin Ma/Patricia L. Reeves/Walter L. Burt/J. Mark Rainey/Wenhui Yuan: Data-Informed Decision-Making on High-Impact Strategies: An Instrument for Improving Principalship - Jianping Shen/Van E. Cooley/Gary Marx/Elizabeth Kirby/David E. Whale: Data-Informed Decision-Making: A Guidebook for Data Points and Analyses for School Improvement - Lynn M. Scott: The Leadership Performance Planning Worksheet (LPPW): A Development Tool for Early Career School Leaders - Mark Shellinger: The SAM Process: Changing Principals and Their Relationships with Teachers via Time/Task Analysis™ and TimeTrack™ - James E. Bottoms/Paula E. Egelson: SREB's High Schools That Work School Improvement Model.

最近チェックした商品