Culturally Relevant Teaching : Hip-Hop Pedagogy in Urban Schools (Counterpoints .396) (2012. XLV, 238 S. 230 mm)

個数:

Culturally Relevant Teaching : Hip-Hop Pedagogy in Urban Schools (Counterpoints .396) (2012. XLV, 238 S. 230 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 238 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433110573

Full Description

Culturally Relevant Teaching centers hip-hop culture as a culturally relevant form of critical pedagogy in urban pre-service teacher education programs. In this important book, Darius D. Prier explores how hip-hop artists construct a sense of democratic education and pedagogy with transformative possibilities in their schools and communities. In a postmodern context, students' critical street narratives challenge educators to rethink where «public education» can happen, and the political and empowering purposes to which Black popular culture can serve social justice ends for youth in urban education. This book provides educational leaders in the academy and public schools with new cultural contexts that connect teaching and learning with music and popular culture in relation to race, class, gender, culture, and community.

最近チェックした商品