Envisioning New Technologies in Teacher Practice : Moving Forward, Circling Back using a Teacher Action Research Approach (New Literacies and Digital Epistemologies .47) (2012. X, 251 S. 225 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Envisioning New Technologies in Teacher Practice : Moving Forward, Circling Back using a Teacher Action Research Approach (New Literacies and Digital Epistemologies .47) (2012. X, 251 S. 225 mm)

  • ウェブストア価格 ¥10,597(本体¥9,634)
  • PETER LANG(2012発売)
  • 外貨定価 EUR 40.50
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 192pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 251 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433108068

Full Description

How do classroom teachers envision new technologies within their practice? In the conversation on incorporating new technologies into classrooms, teachers are often sidelined. Envisioning New Technologies in Teacher Practice looks at the complex ways in which teachers move forward to embrace change as well as how they circle back, continually revising their practices while subtly resisting change. In addition to examining how teacher identities change over time, the book also reveals how they can be changed. Co-authored by a university research team - four teachers, a principal and LWL's pedagogical leader - the book discusses the professional development model that emerged and foregrounds how a teacher action research component contributed to teachers' - and students' - learning.

Contents

Contents: Teresa Strong-Wilson: Teachers, Change and New Technologies - Teresa Strong-Wilson/Bob Thomas: Turning Points in the Professional Development. Model and Methodology - Teresa Strong-Wilson/Dawn Rouse: New Wine in Old Bottles? Remediation, Teacher as Bricoleur, and the Story of Antaeus - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: A Room of One's Own: Exploring the Relationship of Teacher Research to Integration of New Technologies - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: Conversation, Blogging and Teacher as Researcher: Building Collegiality and the Project's Social Memory - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: The Teachers' Case Studies - Teresa Strong-Wilson/Dina Tsoulos/Dawn Rouse: Sea Changes: Digital Storytelling, Turning Points, and Teacher Agency - Bob Thomas/Bonnie Mitchell/Manuela Pasinato/Kelly Ryan/Marie-Claude Tétrault/Penny Bonneville/Teresa Strong-Wilson: Postscript: Keeping the Lights On.

最近チェックした商品