Learn Unity for Ios Game Development (New)

個数:

Learn Unity for Ios Game Development (New)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 300 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781430248750
  • DDC分類 006

Full Description


Unity is an incredibly powerful and popular game creation tool, and Unity 4 brings even more great features, including Mechanim animation. Learn Unity 4 for iOS Game Development will show you how to use Unity with Xcode to create fun, imaginative 3D games for iPhone, iPad, and iPod touch. You'll learn how to optimize your game for both speed and quality, how to test and profile your game, and how to get the most out of your iOS device features, including the gyroscope and accelerometer.You'll also learn how to incorporate the latest Game Center improvements in iOS 6 into your game, how to make sure your game gets into the App Store, and even how to promote your app and track revenue.If you have a great 3D game idea, and you want to make it a reality in the App Store, then Learn Unity 4 for iOS Game Development has exactly what you need.

Contents

Chapter 1Chapter 2: A Unity Tour Chapter 3: Making a Scene Chapter 4: Making it Move: Scripting the Cube Chapter 5: Let's Dance! Animation and Sound Chapter 6: Let's Roll! Physics and Controls Chapter 7: Let's Bowl! Advanced Physics Chapter 8: Let's Play! Scripting the Game Chapter 9: The Game GUI Chapter 10: Using Unity iOS Chapter 11: Building for Real: Device testing and App Submission Chapter 12: Presentation: Screens and Icons Chapter 13: Handling Device Input Chapter 14: Game Center Chapter 15: iAds Chapter 16: Optimization Chapter 17: Where Do We Go from Here?

最近チェックした商品