Comprehensive Behavior Management : Individualized, Classroom, and Schoolwide Approaches (2ND)

個数:
電子版価格
¥13,989
  • 電子版あり

Comprehensive Behavior Management : Individualized, Classroom, and Schoolwide Approaches (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 456 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781412988278
  • DDC分類 371.1024

Full Description

Supporting teachers in preventing classroom management problems and responding to unwanted behavior when it occurs

Comprehensive Behavior Management: Schoolwide, Classroom, and Individualized Approaches supports teachers in preventing management problems and responding to unwanted behavior when it occurs in classrooms. The text offers a comprehensive presentation of three levels of behavior management strategies: individual, classroom, and schoolwide, all three of which contribute to a positive learning environment. A social learning emphasis in which human behavior is viewed within an ecological framework is integrated throughout the text. Application of this information is supported by a range of pedagogical devices such as vignettes, examples, strategies, and activities to show teachers how to manage behavior effectively. The analysis and applications in this text cover both general education and special education strategies.

Contents

Preface
Acknowledgments
Part One: Introduction to Behavior Management
Chapter 1: Behavior Management Models
Chapter 2: The Foundations of Behavior Management
Part Two: Individualized Supports
Chapter 3: Pinpointing and Tracking a Behavior Problem
Chapter 4: Functional Behavior Assessments and Behavior Support Plans
Chapter 5: Increasing Desirable Behaviors
Chapter 6: Decreasing Undesirable Behaviors
Part Three: Classroom Supports
Chapter 7: Preliminary Considerations
Chapter 8: Instructional Variables
Part Four: SchoolWide Supports
Chapter 9: School Safety
Chapter 10: Schoolwide Positive Behavior Intervention and Support
Chapter 11: Evidence-Based Interventions and Programs
Chapter 12: Response to Intervention (RTI) and SWPBIS Models
Glossary
References
Index
About the Authors

最近チェックした商品