初等学級における学習と教授<br>Learning and Teaching in the Primary Classroom

個数:

初等学級における学習と教授
Learning and Teaching in the Primary Classroom

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781412918343
  • DDC分類 372.1

基本説明

Explores: how learning is conceptualized; direct instruction; interactive teaching; teaching as scaffolding; and how to overcome obstacles to learning.

Full Description

Providing a framework for understanding the individual needs of pupils, this book describes how you can tailor your teaching methods to maximise learning. You will learn how to take account of your pupils' knowledge, skills and attitudes when selecting and applying principles of instruction, in order to make learning in your classroom as successful as possible.

Packed with informative case studies and classroom examples, this book explores how learning is conceptualised, direct instruction, interactive teaching, teaching as scaffolding, and how to overcome obstacles to learning.

This is a must-read for all practitioners and students of primary education who wish to understand how to best apply theories of instruction, and provide effective, dynamic teaching.

Contents

1. Primary Teaching in Contemporary Settings
2. New Labour: New Beginning?
3. Learning for Teaching
4. Teaching for Transmission and Understanding
5. Making Pupils Metacognitively Wise
6. Group Work in the Primary Classroom
7. The Social and Emotional Aspects of Teaching and Other Matters

最近チェックした商品