実践アクション・リサーチ<br>Doing Action Research : A Guide for School Support Staff (Supporting Learning Professionally Series)

個数:
電子版価格
¥8,209
  • 電子版あり

実践アクション・リサーチ
Doing Action Research : A Guide for School Support Staff (Supporting Learning Professionally Series)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781412912785
  • DDC分類 370.72

基本説明

Using real case studies from practising teaching assistants in primary and early years settings, it provides an overview of the processes involved in action research.

Full Description

'The clear intention of the authors is to motivate, persuade and give confidence to those who might otherwise think that research can only be carried out by teams of university staff' - ESCalate

Most Teaching Assistants (TAs) studying for Foundation Degrees need to do Action Research projects.

This book acts as an introduction to research methods, and will be especially useful if you are doing such work for the first time. It:

" introduces the basic principles and practice of research methods;

" provides an overview of the processes involved in Action Research;

" shows you how to identify an issue, design and carry out a course of action and evaluate the impact of this action;

" uses real case studies from practising TAs.

The content of the book relates to both Early Years and Primary settings, and there are case studies from a variety of settings.

Anyone studying for a Foundation Degree, or working towards HLTA status, will find this book meets their needs.

Claire Taylor is Programme Leader for the Foundation Degree at Bishop Grosseteste College, Lincoln. Min Wilkie is Programme Leader for the Foundation Degree in Educational Studies for Teaching Assistants at the University of Leicester. Judith Baser has worked in a wide range of educational settings, including 5 years as a teaching assistant. More recently, she has run training courses for teaching assistants in ways to support children's learning and development.

Contents

Defining Action Research
The Literature Review
Gathering Information
Interpreting Information
Writing a Report
Implications

最近チェックした商品