Including Children with Early Signs of Dyslexia : in the Foundation Stage (Inclusion)

個数:

Including Children with Early Signs of Dyslexia : in the Foundation Stage (Inclusion)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 48 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781408120804
  • DDC分類 371.9144

Full Description

This book is for anyone with an interest in very young children who may display early signs of dyslexia. The Foundation Stage is a very important time for children and many of the practical ideas and suggestions can be easily adapted to suit all children, particularly those with developmental delay. The authors explore learning styles, thinking skills, how we absorb experiences - visually, auditorily and kinaesthetically, and how it feels to have dyslexia. Readers will see that there is a wide difference of opinion on the causes of dyslexia, but a great deal of agreement on its effects! 'Including Children with Early Signs of Dyslexia' will assist early years practitioners, parents, students and support workers to: * become aware and understanding of the signs * develop a knowledge of strategies which will support children with special educational needs * be informed, supportive and confident in meeting children's needs * recognise the early indications of dyslexia The book will also encourage practitioners to think about how it feels to have special needs, and how to make real connections with the child and their family.

最近チェックした商品